Black Ops: Cold War is... PRETTY GOOD?! (Beta Review)

  Көрүүлөр 671,814

The Act Man

10 күн мурун

We just got a taste of Black Ops Cold War with the recent beta! How is the game looking so far? AWESOME? Or BAD? And more importantly, what does Ronald Reagan think?
SUPPORT the Channel ► www.patreon.com/TheActMan
Subscribe ↪ kgpost.info
Call of Duty Critiques ► bit.ly/2KphbtM
✪ CONNECT WITH ME ✪
Twitter ➤ TheActMan_YT
Act Man TV ➤ bit.ly/2kPXk7f
Discord ➤ discord.gg/yBABtkh
Instagram ➤ theactman_yt

Жорумдар
The Act Man
The Act Man 9 күн мурун
Subscribe for more War Crimes
Richik Nair
Richik Nair 4 саат мурун
Fireteam is more like ground war
just another person 777
just another person 777 Күн мурун
@Dee Loc "I'll steal it! no one will ever know!"
Dee Loc
Dee Loc Күн мурун
Also I love the bo3 menu music. I just redownloaded it on pc
Dee Loc
Dee Loc Күн мурун
In the opening of the video you sound like Nathan fielder from Nathan for you
just another person 777
just another person 777 2 күн мурун
Bless Your Perfection
GioPotatoes
GioPotatoes 11 мүнөт мурун
"stop politicizing video games" "Cod CW looks pretty good ngl"
Locus x Merc
Locus x Merc 2 саат мурун
Idk the game feels unfinished to me, needs more debugging and tuning cuz I know they can’t fix all that in one month, also needs better sound rn the game sounds like pellets shooting a can. The game Feels like it’s trying to be B02 and BO4 with a bit of MW on top, so like that recycled content.
Cool Mans
Cool Mans 2 саат мурун
No it’s a beta first second it feels unfinished because a lot of stuff including multiplayer will change and add
BTMG
BTMG 2 саат мурун
Call of Duty World at war is better.
Cool Mans
Cool Mans 2 саат мурун
Yea agreed but it’s better than a lot of other games still
The Mysterious Stranger
The Mysterious Stranger 2 саат мурун
Modern Warfare 1.5? Man, this feels like Modern Warfare 0.5. Feels like a poor impersonation of MW than an improvement on it in any way. Or at least that's what I got from the alpha anyway
Irvin Salazar
Irvin Salazar 3 саат мурун
How to make call of duty fun when it comes out. Tank your K.D until its so bad. Enjoy the rest.
Prophet Mufasa
Prophet Mufasa 3 саат мурун
Can they just make a mix of bo2 and 3 with no specialists and have that be the last cod with amazing zombies and every map ever? Thanks
hollenhammer
hollenhammer 3 саат мурун
protect the VIP, team
Dewie Goldtooth
Dewie Goldtooth 4 саат мурун
I'm gonna be honest, the game is gonna flop. I don't know maybe I'm crazy.
Richik Nair
Richik Nair 4 саат мурун
Just give us core, hardcore and ranked playlists
Marveyzing
Marveyzing 5 саат мурун
cold war is probably gonna be one of the most balanced COD game
Dax Trigger
Dax Trigger 6 саат мурун
Thank god there is no future bullshit.
Jack Josten
Jack Josten 6 саат мурун
game sucks
Elven Ranger
Elven Ranger 7 саат мурун
The stats in numbers instead of graphs is amazing. Now people can mathematically calculate the most over powered guns.
dayton london
dayton london 10 саат мурун
Its black ops one remastered
Alex Tomas
Alex Tomas 11 саат мурун
I hope they bring back bo2 maps
El Demogorgon
El Demogorgon 11 саат мурун
“Cod just needs a ranked playlist” *laughs in cod mobile*
Arjun Sharma
Arjun Sharma 12 саат мурун
When the full game comes out, you should make a review on all game modes. Even zombies
Blacktornado
Blacktornado 13 саат мурун
He didn’t mention how broken the C4 was. Let me destroy a tank and gun boat with a single C4.
Justin Simmons
Justin Simmons 13 саат мурун
The Act man is the only person I trust when I comes to honest and respectable reviews. I 100% agree which everything he says.
Louis_Glock
Louis_Glock 13 саат мурун
What’s the music called at 4:28, I swear I’ve heard it before
Kieran Savage
Kieran Savage 14 саат мурун
I enjoyed the beta except the part where they removed doors and reduced the mobility options. Their removal means the game plays more like BO1 and forces players to be constantly moving with less emphasis on map control and being deliberate.
laughathimagainjb
laughathimagainjb 15 саат мурун
in my opinion treyarch have only made one good game and it was BO1 this game looks like an arcadey, lower quality MW, and MW was pretty shitty
Stormy Slays
Stormy Slays 2 саат мурун
@laughathimagainjb yea I feel you the arcadey feel isn't for everyone especially with the time period
laughathimagainjb
laughathimagainjb 2 саат мурун
@Stormy Slays really the only cods that i like were the original modern warfare’s. ghosts was bland, the futuristic jet pack stuff was corny and where i feel cod lost it’s identity, treyarch games feel like overwatch with a cod skin (not literally but like i said treyarch games feel arcadey). black ops 1 was cool but i prefer the more modern aesthetic (in regards to the guns, settings, kill streaks)
Stormy Slays
Stormy Slays 5 саат мурун
really? its the opposite for me the only CoD game I liked from Infinity Ward was MW1 and MW2.
LordCybot
LordCybot 15 саат мурун
Tbh, I’m still aggravated Treyarch took down the original trailer to appease China
Stormy Slays
Stormy Slays 5 саат мурун
That was Activision's doing, it wasn't Treyarch's fault if they get china mad then they loose out on money
ZehmYT
ZehmYT 15 саат мурун
Do a review of Call Of Duty Mobile
beans l
beans l 15 саат мурун
Is it worth buying the beta now, or should I wait to see if the price drops?
Morning Star
Morning Star 15 саат мурун
BOCW gameplay somehow felt more engaging than MW does. Maybe it’s the exclusivity of the beta or something but man, the gameplay felt nice.
Charles McTavish
Charles McTavish 16 саат мурун
Damn. I feel like I don’t know what’s a good game. I loved bo1, bo3, MW2019, and ghosts (in order). Liked bo2, mw3. Meh WW2. Hated bo4. Strongly disliked Aw. And thought the beta felt like a step down from MW2019 and a step up from bo4. It felt jerky and arcadey. Perfect game for me, CoD points from bo1, DM from bo3, perks from ghosts, attachments from MW2019, emblems and gun emblems from bo3, movements from MW (tactical sprint), special weapons from Bo2, wager matches bo1, equipment bo1, customizable kill streaks AW.
Gael 2468
Gael 2468 16 саат мурун
you know that actman its happy with the gameplay when he puts the bo1 multiplayer song
John Green
John Green 16 саат мурун
I actually enjoyed it a lot. Not sure if I will want to buy it or will have time to play it, but it seems like fun. I really wish they'd go all out with vehicles and stuff tho. I just miss my bf4 days of flying a chopper around and mowin mother fuckers down.
ChinsHyperBTW
ChinsHyperBTW 17 саат мурун
Ya I played VIP escort the most.
Bobaphart_YT
Bobaphart_YT 17 саат мурун
The cool thing is that for the guns I love all of them. They all feel good
samuel rouw
samuel rouw 18 саат мурун
me watching this video while cod cold war is downloading
Sebastian Rodriguez
Sebastian Rodriguez 19 саат мурун
the game is 𝓈𝒽𝒾𝓉
AKA BUB
AKA BUB 19 саат мурун
Do y'all think its worth buying tho? i just don't want to waste my money
Glctc Thnkr
Glctc Thnkr 19 саат мурун
Wait until a few months after the game has released. At that point a bit of dlc will have been added, the hype will have died down a bit, and the game will be more balanced, so that’s when you should look into the game
A B C
A B C 19 саат мурун
What. The streaks before was good. Not sure what to think of this system.
Karon Gibson
Karon Gibson 19 саат мурун
breaking news already some exclusivity bullshit with zombies onslaught will take a full year to get this on Xbox and PC.
Phoenix Wyvern35
Phoenix Wyvern35 19 саат мурун
I don't know Act Man to me this is Treyarch's middle finger to Remasting Black Ops, I mean granted there is no Campaign but, I fear even if they tried a Campaign it's gonna be like shooting you through the knee to your foot cause Black Ops was already like during the Cold War now Granted it was in Nam, then Black Ops 2 also had some Cold War going on for itself so in worst case scenario Cold War will just Be multiplayer experience only.
TheHiddenOne
TheHiddenOne 20 саат мурун
Modern warfare feels more tactical in a way... I feel like I'm playing battlefield 4 its not a problem tho its just my opinion
FINAL FOREST
FINAL FOREST 20 саат мурун
This game is a big step backwards im my opinion. The game just feels weird. The guns feel worse and less "realistic" than mw. The ragdolls are horrible looking. Using pre death animations from like mw2. Then the sounds are horrible. Guns sound like damn grandma making pop corn at the fair. I also hate the new scorestreak system. Basically takes away the feeling of being scared to die on a killstreak and the streaks are pretty boring as well. They should bring back the way mw3 was with the 3 different streak types. They need to make games have more gore as well like WAW.
Hunter Murphy
Hunter Murphy 21 саат мурун
type 63 is op
deadatlas128 •_•
deadatlas128 •_• 23 саат мурун
7:10 Act Man eliminated Anne Frank
peter griffith
peter griffith Күн мурун
Bruh tmal is really good with that slug shotty tho
Lawrence Lancellotti
Lawrence Lancellotti Күн мурун
First cod in the last 4 years where I was genuinely enjoying myself, love the way the game feels, crossroads is kinda ass though
Mchik
Mchik Күн мурун
2019 modern warfare will give me happiness til the day I die it’s dope as sh** Modern warfare series has never letdown anyone except for treyarchs bo3 and bo4 no offense
Mi-35 Hind
Mi-35 Hind Күн мурун
They should add a game mode where its two teams defending and attacking the attackers are charged with stopping the opposing team from launching a ICBM at an American city while the defenders have to do tasks in order to launch the missile while defending it I think it would be interesting
Wet Soap McJagger
Wet Soap McJagger Күн мурун
Lol I'll listen to the homie Act talk about anything. Just not CoD. Great vid, Act
horseshoes and spam
horseshoes and spam Күн мурун
How to get a lot of dislikes: I liked ghosts
Josh Nathan
Josh Nathan Күн мурун
Don’t be fooled the alpha and the beta both suck. I returned and canceled my preorder so I don’t care
Glctc Thnkr
Glctc Thnkr 19 саат мурун
So you went on a positive review just to tell people not to get the game? Why?
Brennen Oliver
Brennen Oliver Күн мурун
Then why did you comment?
Mia Idiot
Mia Idiot Күн мурун
i never played mw, only a couple rounds of warzone, and now that i’m seeing this i’m kinda glad i didn’t buy it. i loved the maps and gunplay in this beta and i’ll definitely be buying it at launch. the only thing i’ll probably ever buy mw for is the campaign
MyThoughtsBelow
MyThoughtsBelow Күн мурун
14:30 So escort is Guardian from Gears 2 minus one leader
Little Blue
Little Blue 8 саат мурун
Yes but if the VIP dies, round ends. In Gears if the guardian dies, there is no more respawns for the players
SoFarFromGood
SoFarFromGood Күн мурун
the only gripe I really had with the beta was skill based matchmaking ill drop 20-30 kills one match and then get slapped by dudes for the next 2-3 matches. It's one of those when done correctly is amazing but just like everything too much of is too bad.
The drawing Man
The drawing Man Күн мурун
You ever gonna review Infinite Warfare? I’m just curious on what you think
dullxdaggers
dullxdaggers Күн мурун
NORMIEEEEEE
henry m
henry m Күн мурун
Wait, this game has Ronald Reagan in it? Wtf, keep politics out of video games.
chromosomed
chromosomed Күн мурун
holy SHIT they put guns in cold war!!!!!!! I can't believe they'd copy IW after their success with Modern Warfare!
charman
charman Күн мурун
It’s good just the same thing pretty much
labyrinth
labyrinth Күн мурун
COD should just hire The Act Man to develop a campaign. It would be the best.
Dr. Nutsack
Dr. Nutsack Күн мурун
7:07 You really had to just cap Anne Frank like that?
Jarrek Morganson
Jarrek Morganson 8 саат мурун
Yeah like wtf man
Choco Drew
Choco Drew Күн мурун
Hate the operators technically, cause makes everyone I've had a lobby where everyone my team and the enemy team was woods What happened too spotting oh hes the smg guy setup watch out oh he looks like an ar guy oh no a shot gunner looking guy! Ooof sniper in a gille suit
Limjahey At your cervix
Limjahey At your cervix Күн мурун
VIP escort was dope in bf hardline, I’d hope it’s as good here.
Lord Adz
Lord Adz Күн мурун
glad you enjoyed it actman. i couldnt rlly find my self enjoying it though tbh. felt like i was constantly having to sweat and the only gun me and many others were forced to use was mp5. every other gun would have bullets not properly hitting. Didn't really find the kills that satisfying either tbh.
Limjahey At your cervix
Limjahey At your cervix Күн мурун
It seems like they lost a lot of the realism from MW, and I hate it.
Ethan Hart
Ethan Hart Күн мурун
Liked just for the Spinal Tap clip
U Plus
U Plus Күн мурун
I dislike everything in this game, everything is fucking shit, the fucking guns, the scopes, the attachments and the time to kill is so slow that you need a full mag to kill someone cuz they have 150 of life, and the life bar is so fucking anouying to my eyes, the menus are boring, mechanics are shit, and idk CTC Cod Cold war de mierda....
Maggot 736
Maggot 736 Күн мурун
Its almost the same The gameplay feels different on a way I don't like but menus, interface, the animations on the beginning of every, etc
Sam_ S
Sam_ S Күн мурун
The maps are also garbage I hate 3 lane so so much
Sam_ S
Sam_ S Күн мурун
Again opinion
Sam_ S
Sam_ S Күн мурун
That's called netcode issue not connection the game is fucked if they don't fix that
Thrurh Demon
Thrurh Demon Күн мурун
This game is dogshit. My opinion, but it's the only opinion that matters to me.
ClassicGamerHD
ClassicGamerHD Күн мурун
Beta was surprisingly great
cod zombies nl
cod zombies nl Күн мурун
this is together with iw and mw the bad cod ever maps are too big for 6v6 half of the matches are less than half the score. weapon should be better balanced words movement is clunky. zombies they screwed. cod is dead. time for a new shooter ip
jake smokeman
jake smokeman Күн мурун
oh shit didnt know act man was a brown belt?! what martial art do you study? OSSS
Kaidin Smith
Kaidin Smith Күн мурун
I liked the black ops series more then the modern warfare ones mainly because of Vietnam and cold war technology.
Randomdude 27
Randomdude 27 Күн мурун
When you hear their are Vietnam maps in Cold War StOp ChiLdREn WhAtS tHaT SoUnD
xXcashXx3
xXcashXx3 Күн мурун
Im sticking to warzone
Randomdude 27
Randomdude 27 Күн мурун
I can’t wait to listen to old Vietnam songs while playing Cold War and calling napalm strikes
2k Highlights
2k Highlights Күн мурун
Watch ghostgo711 just dropped first vid next big thing!!!
Jayden Silva
Jayden Silva Күн мурун
Let’s go every sub equals a Vietnam citizen killed
Jonas Mertens
Jonas Mertens Күн мурун
The game felt like a mobile game to me
B00geyman
B00geyman Күн мурун
I feel like the reason mounting, corner peaking and tac sprint aren't in cold war is cause cold war isn't meant to be as realistic as mw
EFain
EFain Күн мурун
Bro tac sprint is not realistic at all😂
Leonardo Guzman
Leonardo Guzman Күн мурун
Lootboxes are my main concern
Holy Crusader
Holy Crusader 2 күн мурун
Infinite warfare had operator's
Holy Crusader
Holy Crusader 2 күн мурун
I give a war crime cake to you
FuryXHD PC
FuryXHD PC 2 күн мурун
the netcode ia terrible
{Z}Mike
{Z}Mike 2 күн мурун
Love the cod4 and waw music at the end!
young skrub
young skrub 2 күн мурун
everybody gangsta when eight thoughts start complaining about cold war
Capt Morgan2232
Capt Morgan2232 2 күн мурун
“Good”. Yes, the sound design is muffled and shit, the animations are outdated and shit. The graphics are a complete downgrade and enemies blend into every single thing on the planet and you have to squint your eyes out to see someone blending in to a damn wall. It’s a downgrade in every single way
dazzaburger
dazzaburger 2 күн мурун
Everyone’s going to be using the Commando my favourite weapon on Black ops 1
Chris Čibej
Chris Čibej 2 күн мурун
first COD game after BO2 that i will buy.
Brian Mavenrich
Brian Mavenrich 2 күн мурун
Cold War is A downgrade compared to MW
FrÜt
FrÜt 2 күн мурун
Only a couple more years and COD might catch up to Battlefield 4! Nice!
Sole Survivor
Sole Survivor 2 күн мурун
I think it looks like a way older gamd than mw 2019 Especially the gameplay, but some will appreciate the lack of vertical gamepla
Toa Rivers
Toa Rivers 2 күн мурун
Whens Activison gonna release CoDBO: Oops! All Frank Woods
david northern
david northern Күн мурун
Is this a captain crunch reference
live 922
live 922 2 күн мурун
I'm surprised that he didn't mention the immense amount of invincible walls.
Mose TM
Mose TM 2 күн мурун
Me and my friends uninstalled pretty quickly, though after a game of the battle royale'y mode where you turn in uranium. The game feels, looks and sound... Uninspired and plastic. As with most Treyarch games imo. MW feels looks, plays and sounds Meaty. If Modern Warfare is a fully automatic assault rifle made in iron, BOCW is a soft-air gun. Maybe its just me but, i wont be buying it.
Matthew Geary
Matthew Geary 17 саат мурун
MW had a level of polish and realism to it that no other COD game has. Cold War just seems so outdated and lazy in comparison.
lol boi
lol boi 2 күн мурун
Act man I’m going to have to disagree with you on this one. The game has several random wall bugs around the map, so many lighting issues, air soft gun noises and just crappy map design to me. But these are just my opinions, I don’t think this is going to be a good game at all.
simply jake
simply jake 2 күн мурун
Kill time is too fast for
afro Puffs
afro Puffs 2 күн мурун
Lmao, basement dwellers from reddit and twitter are brigading this video
quizr
quizr 2 күн мурун
Some of the gun shot audio is a really huge downgrade IMO. The Cold War ak-47 sounds like a fucking lego rifle compared to MW. It's not even the volume(people say MW gunshots are too loud) It's just the actual sounds, other than the snipers a lot of the weapons sound like the are trying too quietly slap ass.... You can't *Quietly* slap ass. Makes the weapons feel like kids toys more than grungy metal ballistics systems.
DU11KNIFE013
DU11KNIFE013 2 күн мурун
my cpu just heated up while watching this
Why Was Call of Duty: Infinite Warfare SO AWESOME?! And... BAD?!
37:25
Why Was Call of Duty: Ghosts SO HATED?! And... BAD?!
39:29
The Act Man
Көрүүлөр 3,5 млн
D&D Story: Ep 17- Splitting the Party
15:32
Dingo Doodles
Көрүүлөр 321 миӊ.
What TIME does the CROWN TUNDRA RELEASE?! Breakdown
6:37
aDrive
Көрүүлөр 170 миӊ.
Donald Trump Walks Out on '60 Minutes' - Full Interview | NowThis
37:40
Why Was Call of Duty: Black Ops 1 SO AWESOME?!
32:53
The Act Man
Көрүүлөр 3,3 млн
Console Wars: The Xbox Strikes Back
16:44
The Act Man
Көрүүлөр 613 миӊ.
The Fall & Rise Of Battlefront 2
26:18
The Act Man
Көрүүлөр 765 миӊ.
What Makes a COD Campaign SO AWESOME or SO BAD?!
31:37
The Act Man
Көрүүлөр 852 миӊ.
The Problem With Game Sequels
22:28
The Act Man
Көрүүлөр 654 миӊ.
Why Is Among Us SO AWESOME?!
23:25
The Act Man
Көрүүлөр 599 миӊ.
Why Was Call of Duty: Black Ops 2 SO AWESOME?!
38:40
The Act Man
Көрүүлөр 4,3 млн
Why Is Bioshock 1 A Masterpiece?!
52:31
The Act Man
Көрүүлөр 546 миӊ.
Why Is Call of Duty: Modern Warfare SO AWESOME?! And... BAD?!
53:22
D&D Story: Ep 17- Splitting the Party
15:32
Dingo Doodles
Көрүүлөр 321 миӊ.
What TIME does the CROWN TUNDRA RELEASE?! Breakdown
6:37
aDrive
Көрүүлөр 170 миӊ.
Donald Trump Walks Out on '60 Minutes' - Full Interview | NowThis
37:40
100 players with NO KILL COOLDOWN (among us)
13:48
Socksfor1
Көрүүлөр 4,1 млн
*NEW* Among Us GLITCHES you HAVE TO TRY! (100% IMPOSTER)
10:37
First Look at the PlayStation 5 User Experience
11:35
PlayStation
Көрүүлөр 11 млн
Among Us But Imposter Can't Kill Me
8:11
ZMDE Animations
Көрүүлөр 274 миӊ.
Playing as the ALPHA WEREWOLF In Among Us!
18:55
Aphmau
Көрүүлөр 1,5 млн